Öringdags

Tja alla gamla polare måste skriva lite om ett pass efter öring som jag hade för någon vecka sedan hade lämnat kidsen hoss morsan o farsan tog mina pinaler o åkte ner till sumpen för att lura upp någon öring  tackla grejerna o gick ut på bryggan dängde i väg ett rompa tompsson drag i glada färger nötte på som fan i unggefär en timma men dock inte ett liv i en lilla gölen men helt plötsligt så kände jag ett pet på draget och en stor jävla virvel efter det. det var en stor satans öring som ej var mer intreserad än så ännu en gång fick man ta och packa i hopp sig grejer utan någon landad öring men nästa gång då j*vlar ska dom få se/Johan frithz

Kommentarer
Postat av: Anonym

. . . . . . . ?

2010-11-18 @ 20:17:02
Postat av: Schlangen

Haha kul att du har hitta hit!

Välkommen.

Synd att du bomma öringen, själv va jag ute med nicke i Yngaren o frös.

Vi fick 2 småborrar.

Hade bra

2010-11-18 @ 20:19:13
Postat av: Schlangen

HAAAAAAAAAAHAAAAAA

Nu trilla poletten ner hoss mig

......................?

2010-11-18 @ 20:24:00
Postat av: jocke

Bra där Micke, tyckte det saknades lite punkter, men jag "anmälde" det anonymt den här gången, hehe!

2010-11-18 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0