Tja Grabbs!!

Var nere på ön som ligger mellan Sörmland och Östergötland en sväng idag på eftermiddagen. Kallt som satan var det, men det blåste rätt vindar och det var högt vatten så det kändes rätt bra. 25minuter hann jag fiska innan jag såg den första och enda öringen. En fining runt 2kg som först "petat" på mitt lynx, för att sedan simma efter och försvinna i en virvel strax nedanför mina fötter. Blev taggad som fan, men några kast senare fick jag jordens största trassel på rullen, så jag var tvungen att dra hemåt. I morgon tar jag mig ner dit igen så den dyker kanske upp här på bloggen i morgon =)

Är det nån som har nåt emot om jag frågar Johan Fritz att vara med i teamet? Kan vara kul att ha med honom på dom kommande årsfesterna, hehe!

Skitfiske på er / Jocke

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0