Tja Ba!!

Var nere än en gång i maren och kastade efter borre i helgen. Det fanns fisk så in i h-vete. Den största var en fin fisk på 6-7hg och 36cm så jag fick in den på en delad förstaplats i ligan. Fick oxå på en gädda runt 3-4kg på farfars gamla spö då jag hade lånat ut mina grejor till Fröken Lindvall som var med och fiskade. Trodde hela tiden att jag krokat storgösen för den bara hängde med så fint in till bryggan men fick där tokspel, när den tillslut kom upp så såg jag den, suck, får ta storgösen en annan gång. Annars så blev det nog runt 20st 3-4hektos borrar på bara nån timmes fiske. I helgen blir det nypan för lite jerkfiske med Martin o co.


Skitfiske // Jocke

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det e inte den stora borren på bilden!

2011-10-24 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0