Slök%¤"r

Tjena gubbs!

Schlangen här! Vad trevligt att folk uppdaterar bloggen ;)
Är ingen av er ute på det blöta? Eller är ni bara slöa.
Själv har det blivit några pass men det har blivit dåligt med fisk, inget rapporterbart.

Men en sak som e värt att rapportera är att det har införskaffats ett nytt ekolod till min lilla båt Korektum.
(Jag skrivet inte namnet på lodet, jag får ju inte betalt för att göra reklam åt dom, ring om ni undrar).
Den gjordes portabel med givarhållare, skärmfäste och ett blyack på 7,2ah.
 Anledningen till detta va att jag skulle testa på det pelagiska vertikal fisket.
VILKEN JÄVLA GREJ!!!!!!!!
Jag förstår mer nu att folk håller på med jakt, "MAN SER SITT BYTE"
Det e precis vad man gör i pelagfiske, ser fisken, o sen skjuter man.
Du ser hela förloppet från fisk-träffa rätt med båten-sänka ner jiggen-fisken stiger-det hugger-eller inte.Men spännande är det.
Ibland går det vansinnigt fort, lite svårt att förklara så man måste nog se det med egna ögon för att förstå.
Lodet ska ha ett så kallat realtidsfönster för att man ska få den mest intensiva spänningen.

Rekomenderar starkt denna metod på gösa.

Ha en bra fiske sommar soffliggare.

MVH Från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0